Logosu ve dijital kimliği tamamen yenilenen İstanbul Moda Haftası, etkileyici kısa filmlerle Türk moda tasarımcılarını dünyaya tanıtacak.
Türkiye’nin en önemli moda organizasyonu olan İstanbul Moda Haftası, İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) organizasyonuyla bugün başladı. 13-16 Nisan tarihleri arasında dijital olarak gerçekleşecek Fashion Week Istanbul’a aralarında, Dice Kayek, Hakan Yıldırım, Zeynep Tosun, Özgür Masur, Lug Von Siga, Nedo by Nedret Taciroğlu, Hatice Gökçe, Nihan Peker, Zeynep Erdoğan ve Sudi Etuz’un da bulunduğu otuz tasarımcı markası katılıyor. Moda ve görseller sanatların bir araya getirildiği kısa filmlerin yer alacağı etkinlikte, tasarımcılar 2021/22 Sonbahar-Kış sezonuna yönelik sunumlar gerçekleştirecek.
Türk tasarımcı markalarının dünyaya tanıtılmasına önemli katkı sağlayan İstanbul Moda Haftası, bu sene Mercedes Benz sponsorluğundan yoksun olsa da her zamanki gibi Türkiye Tanıtım Grubu (TTG), Moda Tasarımcıları Derneği ve İstanbul Moda Akademisi tarafından destekleniyor. Etkinliğin küresel tanıtımında ise Vogue Runway, Business of Fashion ve Karla Otto ile iş birliği yapılıyor. Koleksiyonlar dünyanın en büyük dijital showrrom'u olan Joor aracılığı ile moda severlerle buluşacak.
Bugün New Gen defilesiyle başlayacak moda haftası, www.fashionweek.istanbul adresinden ya da Instagram üzerinden @fwistanbul hesabından takip edebilecek.